familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Mycket vatten har runnit under broarna

Kategori: Allmänt

Nämen 3 år sedan sist.
Mycket har hänt under dessa år...

Bara 2020 & 2021 har varit händelserika om man säger så, vi tog en paus, vi sålde vårt hus, köpte varsitt.
För tillfället bor vi i mitt och renoverar Is hus som vi sedan ska flytta in i för alltid är våtäran plan ❤️ 

Barnen har blivit stora 
Tindra fyller 8 år i december och går i andra klass.
Norton fyller 5 år i december och går sitt sista år på förskolan.
Har fortfarande svårt att förstå att dom börjar bli så stora och varje dag är det utmaningar på olika vis med båda barnen, men vi gör så gott vi kan.

Idag har vi vabbat för Norton, halva dagen var.
Han är inte speciellt sjuk, lite snor som man får snyta bort cirkus 1 gång per dag.
Men vi håller nog honom hemma tills fredag iallafall, då har han varit hemma 1 vecka med så milda symtom.
Och på fredag ska jag och mina kära man åka på en roadtrip tillsammans ❤️

Idag har jag även gjort cellprov, gjorde inte ont vid själva provet men efteråt kom den lite värk som mensvär, vilket jag inte är van då p-sprutan tar bort min mens, så otroligt skönt att slippa den varje jävla månad 😅 

Det var allt för idag, på åter läsning ❤️
Kommentera inlägget här: