familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Ibland mår jag inte så bra!

Kategori: Allmänt

Ibland mår jag inte så bra och jag är förmodlingen inte ensam.

Just nu har stressen tagit alldeles för stor plats i mig
och den gör att jag inte känner mig utbränd utan innebränd,
för just nu brinner det inombords!
Idag på vägen hem var min ända tanke att jag måste hålla ihop,

JAG MÅSTE HÅLLA IHOP

när jag går in på förskolan och hämtar Tindra,

jag måste hålla ihop hemma framför dom i 3 timmar tills det är dags att sova för dom.

Jag bröt ihop idag på jobbet, ensam på ett köksgolv, det brast helt enkelt!
Men jag ska försöka hitta bitarna och få ihop mitt pussel!
Varken jag, K eller barnen ska få uppleva detta.
Hur detta har uppkommit tänker jag inte gå in närmare på
och helt ärligt trodde jag inte att detta skulle knäcka mig,
då jag har gått igenom mycket värre saker!

Jag har slagit skallen in i väggen och är på väg igenom, ska bara ta lite mera sats
så kanske jag kommer igenom och hittar en lösning på detta.
För just nu vet jag varken ut eller in och känner mig rätt så ensam och
tankarna äter upp mig inifrån.
Jag vet att det finns dom som ställer upp på mig och är tacksam för det,
men just nu känner jag att jag måste samla ihop mig själv litegrann först
innan jag vill prata om det eller skriva mer, är det så att jag inte svarar så är det för att jag inte är redo eller inte orkar just då. Men förr eller senare kommer gluggen när jag kan och jag hoppas den kommer förr än senare.
Kommer ta en liten paus från det mesta och fokusera på min lilla familj, och dom
som finns mig allra närmast för dom sviker jag aldrig!

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2018-11-07 | 23:53:10

    Finns alltid för dig ❤️❤️❤️❤️

Kommentera inlägget här: