familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

2017

Kategori: Allmänt

Tänk att nu är 2017 över med en massa minnen och erfarenheter!

Vi har haft ett år av berg och dalbana, mest med husbygget och att få barnen  (mest Tindra att hänga med) i alla förändringar.
Så året bestod av att packa och rensa inför den första tillfälliga flytten upp till viksjö, sortera ut vad som skulle med dit och vad som skulle magasineras.
Den var stressande på många plan då Norton ändå bara var 3 månader när vi flyttade, han har varit på måååånga möten med oss! 
Sen har Tindra fått varit med på det mesta, packa, åka och slänga saker, ta farväl av huset och dagis, flytta hem till morfar men det har hon tyckt om och pratar ofta om det!
Sen är vi tacksam för all hjälp vi fått och av min pappa som ändå välkomnande oss hela familjen att bo där i över 3 månader!
Det krävdes planering, blod, svett och tårar!
Och jag blev ju sjuk mitt i allt, knölrosen som gjorde att jag inte kunde ta hand om barnen riktigt utan min stöttepelare fick ta han om det mesta under 2 veckors tid.

Sen veckan innan midsommar, får vi äntligen nycklarna till vårt helt nya hus!
Jag kan en idag se mig omkring och inse hur lyckliga vi är och hur mycket vi har slitit för att komma dit vi är idag!

Sen alla vi har nära som vi umgåtts med, både nya och gamla vänner betyder så otroligt mycket ❤










Kommentera inlägget här: