familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Leos!

Kategori: Allmänt

Igår förmiddag vid öppning mötte vi upp fru Isokivi och barnen utanför Leos, som vi har saknat dom!! ❤


Barnen var väldigt duktiga, blev mest imponerad när dom drog upp dom där stora åringarna helt själv! 
När vi skulle betala frågade hon i kassan pekandes på Norton och frågade ålder på honom och nej han är inte 1 år än 🙈
Vi måste nog ta med hans födelse bevis till nästa gång 😅 biffen!

Sen handlade vi och åkte till stan för att hämta mina arbetskläder jag beställt, nu är det nära...
Sen hem för middag och fredagsmys!

Idag var det inte så trevligt väder, vi har haft besök av Ks mormor och Benno.
Sen åkte vi in till stan köpte lite kläder till Tindra, sen hemmakväll för att köpa lite nya filmer! 😊
Jag gjorde flätor i hela Tindras hår efter kvälls duschen och hon satt så fint i mitt knä, älskade stor tjej som inte brukar ha tid att gosa! ❤

Imorgon står det nog garage bygge på agendan om vädret tillåter det!


Igår fick vi blombud av ingen mindre än Swedbank, blev lite chockad men så fint gjort av dom! 😄



Kommentera inlägget här: