familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Ärenden och kusinmys!

Kategori: Allmänt

Igår kväll var det föräldramöte på Ts dagis så hon fick vara hemma med mormorn och Noppe fick sova över hos farmorn men inte sov man bättre inatt för det 😅

Vaknade ändå 2 gånger!
Så imorse efter att jag lämnat Tindra på dagis så för jag iväg ensam och storhandlade, skönt då det blev avstämning  (självklart godkänd) sen hem med alla varor, för och käka lunch med herrn och sedan till banken för att fixa lånen på huset.
Hämta upp Noppe i skönsberg, hämta Tindra och Noomi på dagis och Eline på fritids och dom har haft så roligt idag och mysigt att få rå om dom emellanåt ❤
Tindra har ju inte velat ta ut flätorna men idag tyckte jag det var dags, men efter att små flickorna badat gjorde jag på Noomi som ville ha och även Eline fick!

Imorgon är det min sista dag som mammaledig och paniken börjar krypa på att jag inte ska vara hemma mer med mina älskade guldkorn, men dom kommer ha det så bra med den bästa pappan 💙

Jag kan ju hoppas att barnen är snäll och ger mig en liten sovmorgon imorgon, ha! 


Kommentera inlägget här: