familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

1 vecka kvar...

Kategori: Allmänt

Om en vecka då har jag jobbat min första dag efter 15 månader hemma, hur det känns både och kan man lugnt säga... 

Senaste veckan har jag nog mest gått i en bubbla och haft maraton på "Gilmore Girls".
Men i lördags åkte vi till min barndomsvän Tereze och hennes Jocke och vi fick se deras fina lilla tjej och deras hus som dom köpt ute i Söråker (där jag är uppväxt) dom har köpt huset ovanför mitt barndomshem! 😊
Mycket minnen som kom tillbaka!  ❤

Sen var det ju dagis för dagis igen och även Noomi var ju tillbaka från deras semester så vi tog med oss henne hem både idag och i tisdags och dessa små tjejer att få kunna växa upp som kusiner tillsammans är så fint! 
Sen är det ju lättare att få med sig Tindra hem om hon följer med och även hemma här då dom underhåller sig själv och leker så bra! Så win win på den 😉

Sen ikväll lämnade jag hemmet för att åka på ett möte på byggnads men med bara kvinnor ifrån branschen vi var hela 8 stycken + hon som sitter där på kontoret så det behövs fler! 
Väldigt givande och trevligt!

I och med att dagis var igång igen kom det snor näsor på båda barnen igen men inget mer än så... men ändå.
Men i 2 nätter har Norton varit lite orolig i sömnen och lär ju vara det inatt med men då har han ändå sovit 2,5 timme på dagen nu i 2 dagar då jag har gjort ny rutin på att han bara ska sova 1 gång om dagen!

Imorgon ska vi iväg och träffa saknade vänner 😍😍

Nu ska jag få lite sömn innan mini vaknar!


Kommentera inlägget här: