familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Gräs!

Kategori: Allmänt

I fredags kom många lass med matjord och igår kväll kom en traktor till oss och la ut det så nästa sommar har vi förhoppningsvis gräsmatta! 

Ska bli skönt att slippa all sand och skit som dragits in 😅
Jag tog en semester dag i fredags då vädret skulle vara fint så K kunde fortsätta med garaget!

Lördagen bestod av att plocka bort allting ute så traktorn kom åt, K fortsatte med garaget medans farmorn, Håkan och Ajja kom och var med barnen medans jag flyttade om möblerna inne i vårt sovrum och försöker organisera hemmet 😊
Norton sa Ajja för första gången (smeknamn till faster Angelica som Tindra så som liten) 😍

Igår slängdes det en massa skir ute på gården och tvättade en massa som blivit framsljutet under förra veckan! 

Idag är det måndag igen och sen lunch i magen för att åka och fortsätta spackla! 🖌 


Kommentera inlägget här: