familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Världens bästa morsa!

Kategori: Allmänt

Ikväll var jag tydligen världens bästa mamma enligt Tindra!

För att jag gjorde choklad/banan pannkaka med ynka 3 ingredienser:
Mosar 2 bananer som blandas med 4 ägg och hackad block choklad, stek och servera som dom är! 😁

Stannade hemma idag med då kvällen/natten inte var någon höjdare men idag har jag mått mycket bättre så imorgon återgår jag till jobbet och ser om det funkar!

Noppe är lite känslig nu om man säger 'Nej eller sluta' då brister han ut i gråt, mycket också! 
Sen kommer han göra mig grå hårig i förtid...
Idag så står jag och lagar middag, K är i vardagsrummet och barnen sitter i köket i Noppes lekhörna och han dyker ner i sin leklåda och fastnar med fötterna som sticker rakt upp och skriker/grinar i panik på 2 sekunder hinner alla känslor gå igenom kroppen och huvudet och hjärtat stannar samtidigt, får upp han snabbt men efter 5 sekunder i famnen så var det bortblåst för honom när mitt eget hjärta precis försöker starta upp igen 💙

Tindra är inne i en period då hon ska härmas på smarta ord och rätta oss vuxna och jag har så svårt att inte skratta när hon verkligen låter som en mini mamma/jag 😅 älskade guldkorn 😍

Nu slår jag ingen verksamheten! 
Godnatt!


Kommentera inlägget här: