familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Njursten!

Kategori: Allmänt

Har haft ont sen en vecka tillbaka som ett knivhugg vid ljumsken och bak mot ryggen varje gång jag går och kissar och har tänkt att det snart går över..

Men igår ringde jag vårdcentralen först men där fanns ingen tid så efter jobbet åkte jag hem åt lite middag sen åkte vi in till primärvården, K släppte av mig och för med barnen till snälla svärmor och kom tillbaka till mig och stannade med mig och hur snällt är inte det?
Han är bäst min älskade man och den bästa pappan till våra barn ❤
Väl där då misstänkte dom även som jag själv trott njursten, fick med mig avslappnande medicin tills idag.
Ringde vc imorse så fick en tid idag och läkaren där misstänkte samma sak så jag fick lämna lite prover och ska invänta en tid till röntgen inom 2 veckor för att se så det är borta eller om det finns kvar något.
Men emellanåt så mår jag som vanligt så det kommer och går!
Så jag blir hemma imorgon också från jobbet då jag är fruktansvärt trött och har ju ont emellanåt, sen får jag se hur det känns imorgon.
Fick ju mer medicin utskrivet.

Först knölros iår och nu detta, vad kommer härnäst?
Lite uttorkad var jag även på proverna igår men det är ju inte konstigt då jag inte druckit onödigt mycket för då måste jag ju kissa, en ond spiral blev det ju...

Men det tog inte överdrivet lång tid igår faktiskt 1 timme ungefär!

Noppe har lärt sig att dra sig upp på tv bänken nu och det är ju jättekul att åka där fram och tillbaks 🙈


KOMMENTARER:

  • Jennifer säger:
    2017-11-08 | 19:43:13
    Bloggadress: http://missjennifer.se

    Oj vad svårt det var att läsa din blogg med den bakgrunden :(

    Svar: Det är nog för att du läser från datorn?
    Är fler som nämnt det 😏
    Mikaela Edin fd Nordlander

Kommentera inlägget här: