familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Farsdag!

Kategori: Allmänt

Igår förmiddag packade vi in oss i bilen för att äntligen åka på badhuset, vi åkte ut på alnön tycker om deras lilla bassäng mest till Norton. 

Men det var iskallt i vattnet! 
Vi badade ett tag sen väl i bilen då Noppe skulle ha sovit för längesen så slocknade han då implus bestämde vi att åka upp till sörgranninge till svärmor och Håkans stuga och bara vara.
Hem och hängde upp badkläderna och packa om lite snabbt.
Efter vägen dit fick vi skåda årets första snö och vi fika och stannade kvar på middag, innan vi åkte hem hade vi ett litet snöbollskrig, jag fick in en bra träff på Angelica men Tindra tog priset då hon träffade mig rakt i nyllet 😅


Idag är det farsdag!

Pappa/morfar sov hos oss inatt så vi firade honom med frukost och en fin tavla jag gjort med kort på honom och barnen och en buick body som båda barnen har haft ❤
Sedan uppvaktade vi pappan i huset med lite paket! 
Jag är så tacksam över han som är pappa till våra barn familjens ryggrad och trygghet!
Sen världens bästa pappa/morfar jag är så tacksam över allt du lär våra barn och mest att dom får vara barn!
Sen min morfar/gammelmorfar som lärt mig så mycket om livet Om djur och natur, hur han lärde mig att knyta skorna och hur han lärde mig att vissla "kan du vissla Johanna" (heter ju Johanna i mellannamn) listan kan göras så lång på alla dessa män! ❤

Imorse hade vi bestämt med syster och familj att åka skridskor i ishallen, vi åkte dit allihopa förutom min syster som fick stanna här hemma med Noppe men nästa vinter får även han följa med! 
Sen har jag rensat här hemma och vi har städat, hätt upp en massa saker på vinden. 
Måste upp dit och rensa för att hitta alla julsaker för snart ska vi göra jul! 
Men tänkte vänta tills efter kalaset som vi ska ha för barnen i slutet av månaden 😊

Nu tänkte jag ta mina chips till kvällsfika som alltid och alltid samma sort och smak, spännande va 😅


Kommentera inlägget här: