familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Vilken helg!

Kategori: Allmänt

Veckan som gick höll vi oss hemma då när Tindra kom hem från farmorn eftersom svärmor åkte på magsjuka så i förebyggande syfte höll vi oss hemma men vi klarade oss! 

Så i fredags kväll åkte jag ner och sprang snabbt in på bc och köpte presenter och lite sommar kläder till Tindra då hon inte slutar växa utan är på 116 i kläder nu 🙈
Sen på maxi för att storhandla och sen hem, det gick snabbt utan barn 2 timmar och då är även bilresan inräknad! 

Sen igår var det trippel kalas för kusin Noomi som fyller 4 om ca 1,5 vecka och sen fyllde tvillingarna för en vecka sedan.
Vi stannade även kvar på middag!
Vi har sån underbara släkter och familjer och lyckan att jag ska få bo gångavstånd från mina syskon kommer bli så mysigt och barnen nära kusinerna även ganska nära en liten kusin då Ks storebror och Fanny snart ska få en liten pojke 💙

Idag var det bilutställning på nostalgi affären och släkt forsknings evenemang med fika så idag har vi gått mycket här på byn, på utställningen var det även hoppborg för barnen med stor rutschkana men Tindra höll sig på studs delen bara en stund tills det blev mycket barn då gick hon ut och ville inte hoppa mer 😅
Sen tog jag även en cykeltur imorse och min kondis är försvunnen och astman gör det inte lättare nu med mycket pollen! 
Sen har vi spenderat hela dagen ute så jag har bränt mig lite men barnen har klarat sig som tur är!

Nu tänkte jag sova medans k gör som resten av Sverige och kollar hockey Vm.


Kommentera inlägget här: