familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Välkommen maj!

Kategori: Allmänt

Helgen har bestått av mycket hus planer! 

Men igår åkte vi upp till sörgranninge till svärmor och Håkans stuga, eldade lite, blev bjuden på God mat och tårtan till efterrätt stog jag för, då både Kristoffer och Svärmor har fyllt år 😊

Sen åkte vi hem och gick över vägen på majbrasan dom gjort i viksjö men vi blev där en liten stund då båda barnen var väldigt trött! 

Idag begav vi oss till Birsta för att handla några hushålls apparater, verktyg och sko/hatthylla och morbror Joel kom och mötte upp oss på Ikea och vi tog en fika och kikade lite! 
Sen åkte vi förbi tomten för ytterligare lite mätning och vi för förbi morbrorn i sörberge då mormorn var där och rensade ut förrådet på hennes grejer så vi hjälpte till lite och käkade skräpmat innan vi satte oss i bilen på väg hem igen!

I lördags när vi var neröver så stannade vi ju till och mötte på tomten för altanerna då svänge syster och dom stora barnen förbi så vi åkte hem till dom på kaffe och blev bjuden på middag! ❤

Även fast det var långhelg försvann den lika fort! 

Men nu längtar vi tills nästa tisdag 9e maj för då kommer huset!! 😃

Nu ska jag försöka hålla Tindra vaken här i baksätet! 


Kommentera inlägget här: