familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Sol!

Kategori: Allmänt

Vädret i torsdags och fredags var ju underbart! Jag hade till och med shorts och tshirt i fredags, dom brukar jag damma av mycket senare 😅

I torsdags tog pappa/morfar ut buicken så han och Tindra tog premiär turen men i fredags när han tog den till jobbet blev det lite fel på den så han fick köra den till verkstan och jag fick hämta upp honom där! 
Vi hade ju även mötet på tomten inför tisdag och det såg bra ut och nu längtar vi verkligen!! 😁❤


Kommentera inlägget här: