familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

6 dagar kvar!

Kategori: Allmänt

Om 6 dagar, alltså på Tisdag då kommer huset! Ska bli mäktigt att få se att över dagen på några timmar så står vårat hus där! Tindra får vara kvar här uppe hos mockan medans jag, Kristoffer och Norton åker ner och övervakar lossningen och monteringen! 

När huset väl står där har vi blivit lovade att få gå in och kika! Längtar så efter att få gå in och se i verkligheten ! 😁

På fredag ska vi ha möte med alla inblandade över kommande dagen, så Tindra får vara med farmor och Ajja 💜

Idag är vi ute som igår då det var strålande väder, även idag! 🌞

Nu ska vi gå in och göra lite lunch och förmodligen gå ut igen.


Kommentera inlägget här: