familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Mamma du är min hjälte 💜

Kategori: Allmänt

Inatt kom Tindra in och ville sova med mig och självklart fick hon det och det ska hållas hand när man ska somna! 

Strax efter 6 slog hon upp ögonen och det första hon säger "mamma, du är min hjälte" och ger mig en puss! Hon är för bra för att vara sann ibland! 
Men sen är det klart att hon har sina små tjafs perioder men inget märkvärdigt utan lyssnar på vad man säger 😍

Har även över ansträngt mina stackars ben och har trott att det bara va kraftig träningsvärk men det är det nog inte, då jag knappt tog mig ner för trappan i morse men efter ett samtal med min personliga undersköterska fru Isokivi som kom med tips hur jag skulle, tejpa så det har jag gjort och är redan bättre så nu hoppas jag på det bästa då tiden verkligen inte finns till detta! 😊


Kommentera inlägget här: