familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Imorgon smäller Det!

Kategori: Allmänt

Förhoppningsvis om allt går vägen så står vi där imorgon efter slut samrådet och besiktningen med nycklarna i våra händer, efter nästan 1 år av väntan från första stunden det kom på tal tills att nu få flytta in i dröm huset som kommer se ut precis som vi vill ha det! 

Känslorna pendlar från nervositet till att man blir nästan spyfärdig på all packning och planering, då det även ska gå så smidigt som bara möjligt för barnen, men dom är ju så anpassningsbara men ändå allt ska klaffa in i minsta detalj och försöka få igång vardagen så fort som möjligt! 

Imorgon sover vi sista natten här uppe och vi längtar även om vi haft det väldigt bra här uppe och gott med plats! 

Våra familjer är dom bästa, även så alla vänner vi har! ❤

Imorgon efter lunch blir det förmodligen full rulle tills vi stupar i säng, även så på tisdagen! 

Men rapsgränd, imorgon ses vi!

Vi avbröt packningen och åkte ner till syster och flickorna på pizza middag, jag och Tindra åkte med i lillebrors pontiac då den här bälten fram så det var riktigt mysigt idag! 

Nu behöver jag laddas med energi inför imorgon, så godnatt! 


Kommentera inlägget här: