familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Full rulle!

Kategori: Allmänt

Tur det är lång helg då "riktiga" helgen försvann 😊

Igår var det först bilutställning nere i hamnen i stan och pappa/morfar ställde ut bilen så dit för vi hela familjen, det blev dock inget pris (vilket jag tyckte han borde fått utan att vara partisk)...
Sen käkade vi middag i stan och familjen släppte av mig i sörberge för att jag lovar min lillebror att köra hans pontiac på crusingen, väl på väg in ringer pappa och har fått haveri på sin på södra berget som slutade med bärgning, tyvärr 4 timmar senare och vi var nere på crusingen kring 22 och åkte runt i cirka 3 timmar innan vi begav oss hemåt, kom hem strax innan 3 och kunde sova till halv 10 så lite trött dag idag men det var det verkligen värt! Tack alla inblandade för igår! 😊

Idag åkte vi ner till Wöhrmans för att fira Melissa som fyllt 1 år 💜
Sen plockade vi upp pappa/morfar i sörberge och åkte upp till bollsta bruk till hans kusiner på middag! Så full rulle kan man säga och Tindra fick en ny kompis Tilde 15 år, Tindra är verkligen en unge som är översocial kan man säga och ville inte åka hem 😁

Men nu ger vi upp och slår igen ögonen!


Kommentera inlägget här: