familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Jag ska måla hela huset!

Kategori: Allmänt

Just nu ligger all fokus på att måla huset 2 svängar utvändigt och vitt blir det! 

Så minsta tillfälle försöker jag och om vädret tillåter, idag lämnade jag barnen hos syster med familj så jag kunde måla några timmar det är guld värt att få bo så nära båda sina syskon! 

Sen har vi ju fina grannar också, så i fredags hade vi lite roligheter ända in på små timmarna då även med mina syskon, Jimmy och barnen så barnen somnade lite överallt men ack så mysigt det var!

Sen lämnade vi in passaten för service förra veckan och imorgon ska dörren lagas som inte går att öppna utifrån men inifrån går det och har varit så sen i vintras så den blir dyr denna månad 😅
Vi har även hittat en annan bil vi vill ha men vi får se hur det blir med det...

Sen har vi fortfarande inte fått tvättmaskinen lagad, tvätthögarna är enorma nu kan man säga, måttligt less!!

Imorgon ska Tindra åka iväg med kusin Noomi till morfar i 2 nätter, så hon kommer ha det jättebra! 
På fredag kommer farmorn och Ajja och passar Noppe så kan jag måla vidare ❤

Vi är lyckligt lottade som har familjerna nära!
Och sist men inte minst så fick Tindra och Norton en liten kusin Charlie i fredags, äntligen kom Fanny och Niklas lilla prins, som vi längtar efter att få träffa dom 💙

Nu ska jag göra som resten av vita huset och sova! 


Kommentera inlägget här: