familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Karantän

Kategori: Allmänt

I torsdags blev Tindra lite dålig av den sjukan jag varken tänker skriva om eller kan då jag har sån fruktansvärd fobi för den men den var väldigt liten och kortvarig och vi andra har inte drabbats så det kan lika väl vara något hon ätit!


Så vi har hållt oss hemma men nu har det gått 2 dygn så imorgon ska jag och Tindra på bio och sedan ska hon få åka till farmor till på måndag så hon är väldigt glad! 😊

Fast jag åkte faktiskt iväg med ett lass till erikshjälpen med grejer och efter middagen så mekade pappan och Tindra med släpvagnen då kontakten på bilen glappar, Norton sov i vagnen så jag gick upp och rensade i gårdshuset och kommer nog fylla både bil och släp med grejer att skänka bort! 

Jag och Norton har ju isolerat oss uppe dessa nätter och natten som va åt han vid 22 och jag vaknade vid 1 men han sov så jag somnade om och vaknade 05.20 då ville han ha mat så en hel natt utan avbrott, men vaknade ju i panik då han normalt äter varran timme så jag hade hjärtat i halsgropen men han sov så gott! Så vi kan ju hoppas det håller i sig då vi försöker hålla honom vaken på kvällen men inatt lär det bli som förut 😅 men man kan ju hoppas 😉❤

Nu måste jag sova så jag inte somnar på bion imorgon med vårt stora hjärta 😍


Kommentera inlägget här: