familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Detox & sanering

Kategori: Allmänt

Jodå vi vuxna åkte dit på detox så det vart karantän och sanering av hemmet! 

Men idag kunde vi äntligen åka iväg och handla och sånt, skönt att kunna lämna gården efter nästan 3 dygn hemma! 
Ingen var nog gladare än Tindra, men igår började K projekt rensa garaget och fyllde släpvagnen med skit så vi åkte med det på EM och även ett lass till erikshjälpen! 
Sen åkte vi och storhandlade och först mötte vi moster Carro och utanför träffade vi Jocke W och i bilen frågade vi Tindra om det var roligt och hon svarar "ja det var jättebra att jag fick träffa dom" 😅

Norton växer så det knakar och är väldigt mycket vaken, men har börjat lagt honom ute i vagnen för att sova och igår sov han 4 timmar med en matpaus mitt i bara!

Igår morse skulle egentligen Tindra till tandläkaren men vi fick boka om och när jag ringer och berättar situationen så frågar jag om debiteringen och hon säger att den gäller, svarar då snabbt ja men då kommer jag med henne ändå (skulle ju självklart inte gjort det pga smittorisken) men då var hon snabb och sa att det inte skulle debiteras!? Det svängde fort...

Imorgon är det återigen lite vardag innan helgens rolig heter, först är det K som ska iväg imorgon och på lördag har jag fullspäckad schema, det kommer bli en bra helg! 

Inatt är det min sov natt efter 2 nätter med Norton då det blev lite struligt med det nu när vi var dålig och nu är vi på banan igen och hoppas vi får vara friska nu ett tag! 

Sen har vi skapat ännu en till surrkuse, idag har hans lilla mun gått varm ❤

Nu ska mina blå få lite sömn! 


Kommentera inlägget här: