familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Bio

Kategori: Allmänt

Tog med mig vårt stora hjärta på sitt 1a bio besök och det var blandade känslor, från början blev hon rädd och höll för öronen då det var väldigt hög volym så hon fick sitta i mitt knä och efter halva filmen ville hon åka hem så hon kunde få åka till farmorn men sen fastnade hon igen men fick lite myror i brallan och satte sig på golvet vid trappen alldeles nedanför. 

Tur det bara var vi och en till flicka och hennes mamma som kände igen Tindra innan filmen började och den flickan går på samma dagis som Tindra fast på mellan avdelningen men har gått på samma när Tindra började så vi gjorde sällskap en liten bit då flickorna skrattade och hade roligt! 

Sen hem och packa åt Tindra som sover hos farmor och Håkan inatt och hon var alldeles överlycklig! ❤

Imorgon måste jag hämta ut ett paket från Adidas på posten och om allt går bra tänkte jag lasta på lite mer skit på släpvagnen och åka iväg på tippen så vi kommer någon vart, jag börjar känna att stressen kryper inom mig men vi har ju till 26e mars men det är ju bara 1 månad dit! 

Inatt har jag sov natt så bäst att utnyttja den nu! Godnatt! 😊


Kommentera inlägget här: