familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Tomte Nissen!

Kategori: Allmänt

Om exakt 3 veckor är det julafton, men innan dess ska vi först fira Eline som fyller år nästa helg, sen Norton den 12e och sedan Tindra den 18e! 🎂


När vi hade kalaset förra helgen då fick Tindra en sån där populär Nisse med dörr och sånt, det har tagits emot med blandade känslor för henne...
Först satte vi den på väggen utanför hennes rum, men hon vågade inte gå förbi på hela dagen in för att leka på hennes rum 😅 så vi fick skriva ett brev om han kunde flytta sig till andra sidan rummet och det gjorde han! 🎅

Helgen försvann, i fredags blev det inte mycket gjort mer än mat och popcorn.
Igår plockade vi upp Noomi för att åka upp till viksjö för att hämta Ts "bob" och skotta åt min pappa då han jobbat hela helgen.
Idag har vi varit ute och åkt pulka, bakat pepparkakor och sen var det dags för skridsko skola, dom är så duktiga Tindra och Noomi 😍

Fick en fåtölj förra veckan och hade planer på att klä om den och ja, det blev hyffsat 😅🙈 bättre än innan! 
Så det har jag också pysslat med på kvällarna och vi har julpynta klart idag också, så nu är vi snart redo för julafton, några klappar kvar bara 😊


Kommentera inlägget här: