familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Tindra 4 år!

Kategori: Allmänt

Idag klockan 14.06 blev vår lilla prinsessa hela 4 år, som hon har längtat!
Hon var verkligen kärlek vid första ögonkastet, våran omtänksamma tjej! ❤ 
Jag slutade efter lunch, åkte på Ikea och handlade lite till julafton.
Hem och då fick T äntligen öppna alla paket och hon blev nog mer än nöjd! 
Sen kom Tomi och Linda på middag 😊

I lördags var det 6 år sedan min fyrbenta bästa vän somnade in i min famn, med pappa som stöd bredvid! 
Än idag saknar jag henne enormt mycket, hon fanns alltid vid min sida och var med mig överallt 🐾❤

Nu är det bara 6 dagar kvar till julafton och veckan har full späckat schema då vi ska fira julafton här hos oss. 🎅

Det var allt för idag! 


Kommentera inlägget här: