familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

julen!

Kategori: Allmänt

Julafton spenderades ju hemma hos oss på rapsgränd med syster m. Familj, lillebror, mamma/mormor, gammelmormor, gammelmorfar, min morbror m. Familj och pappa/morfar kom och åt och stannade en stund för att sedan åka tillbaka på jobbet.
Även svärmor/farmorn, Håkan, faster Ajja och Erika kom under tiden tomten delade ut paket. Så vi hade en helt underbar julafton ❤
Juldagen bestod av att städa undan och packa då vi på annandagen åkte ner till Edsbyn och spenderade en natt hos min fina barndomsvän med familj och hennes mamma var där (som var min dagmamma som liten)

I onsdags åkte vi neröver till Karlstad där vi nu har spenderat några dagar, med bowling, badhuset och mycket lek!
Idag är det nyårsafton och inte bara det utan även min 29 års dag, så Grattis till mig 😁

Vi stannar ändå tills på onsdag morgon, då väntar ett par dagars ledighet innan jag börjar jobba 8/1!

Lägger in några bilder från julafton som jag lånat från syrrans blogg 😉

Gott nytt år! 







Kommentera inlägget här: