familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Helgen!

Kategori: Allmänt

I fredags hade vi blivit inbjuden på middag till min syster med familj och lillebror, det bjöds på för god mat och efterrätt, utmaningar i fidget spinners, mycket skratt och kärlek 😍


På lördags morgonen fick vi besök och barnen Sidén då föräldrarna skulle iväg på golf tävling, dom lekte så fint alla barnen och vi gick ut till skogen en sväng i regnet och hoppade i vattenpölar!
Skavsår av stövlarna fick jag också, behöver bara se ett par stövlar så vips så finna det minst 1 😅

Igår började pappan i familjen med garaget så nu är det på gång, han körde på idag efter jobbet med.
Nortons alla 3 tänder har spruckit igenom och hans toner har blivit väldigt höga den senaste tiden så jag skulle behöva ett par hörselkåpor dagligen...
Så nu har han 6 tänder redan!
Vi fick även besök av mina älskade mormor och morfar igår!

Nu räknar vi ner inför dagis på onsdag det här ju varit både ris och ros dessa 5 månader, Tindra har ju fått se sin lillebrors framsteg och fått anpassa sig efter någon mindre än henne som är mer krävande.
Men ack så roligt dom har haft tillsammans och så duktig hon har varit!
Men det har satt sina spår, vissa dagar klättrar hon verkligen på väggarna och går inte att prata med och lyssnar inte alls men vissa har ju gått galant 😊
Men hon har ju varit med om mycket, 2 flyttar, fått anpassa sig efter Noppe, fick sluta på dagis och ska nu få ett nytt.
Men hon trivs minst lika bra som oss här i en bra område med fina grannar och hon är nog tacksam att få ha barn i sin ålder runt omkring oss! 

Nu ska vi se lite serie innan vi har sista dagen hemma imorgon!


Kommentera inlägget här: