familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Furuvik!

Kategori: Allmänt

Igår morse mötte vi upp familjen Isokivi och begav oss ner till furuvik, en del dag med att titta på alla djur, åka karuseller, vann en stor chips kartong! 

En helt fantastisk dag som avslutades på Elite hotell i Gävle!
Men blev lite besviken på hotell frukosten men det var helt okej, men hade nog högre förväntningar 😅

Så efter frukost och dusch packade vi in oss i bilen och är på väg hemåt.

Det är så roligt att se Tindra och Wilma tillsammans, trots att dom inte bor i samma stad längre eller går på samma dagis längre har dom ändå så fin relation som jag till hennes mamma, Sofie är den jag kan ringa vilken tid på dygnet och hon mig! Även hon som säger rätt saker även om man inte alltid vill höra sanningen ibland men efter det sjunkit in så vet man att hon har rätt! Hon som jag kan vara mig själv med och byta alla tankar så slipper våra män höra! Hon är helhjärtat min allra bästa vän ❤

I tisdags morse åkte Ks syster med familj till Piteå och kommer inte tillbaka till oss förrän nästa Torsdag men stannar då ändå tills på Tisdag/Onsdag och det blir kalas för Hugo nästa helg som fyller hela 2 år på onsdag! Är så synd på avståndet men vi får ta vara på tiden vi får då det går långt mellan gångerna vi hinner träffas! 

Norton han har gjort det väldigt bra detta dygn vi varit borta, sovit mycket och knappt missnöjd! 
Igår kväll strax innan 21 bad Tindra om att få gå och lägga sig, vilket aldrig har hänt så hon var nog väldigt slut efter hela dagen 😅


Kommentera inlägget här: