familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Växlande väder!

Kategori: Allmänt

Idag har vädret skämtat lite här uppe, sol, regn, kallt trots 7 + grader, uppehåll, sol, storm! Och sen sol igen och den lyser fortfarande! 

Jag sitter inne för Norton sover medans resten är ute och grillar korv på en brasa. 

Jag är nog ingen riktig ute människa ändå även om jag tycker om friska luften och jag vet att jag blir piggare men antingen fryser jag så fruktansvärt även om jag har mycket på mig eller så tycker jag att det är för varmt och blir lätt rastlös om jag inte har något att göra ute 😅 ilands problem!

Idag har vi ändå varit ute lite och sedan åkte vi på 1 litet uppdrag! 

Imorgon efter vi käkat middag ska jag skjutsa hem pojkarna och lite tomt blir det ju när det varit fler barn än vanligt här hela veckan och Tindra har ju haft så roligt, men som hon sliter i stackars pojkarna men dom är nog lite vän och väldigt tålmodiga och säger snällt åt henne att dom kan leka lite senare! 💙

Fick så roliga filmer idag på Norton i hoppgungan då han skrattar och hoppar väldigt mycket! Tindra älskade hoppgungan och även så lillebrorsan.

Nu ska jag försöka få in Tindra så hon hinner duscha innan läggdags! 


Kommentera inlägget här: