familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Måndag...

Kategori: Allmänt

I fredags hade vi samrådsmöte på kommunen om huset och bygglovet och fick start tecken så nu är det verkligen på gång! Grund entreprenörerna ska ju snart starta igång och flytta alla massor innan dom kan börja med grunden och vi fick preliminärt besked om när huset ska komma! 👌


Sen i lördags kom Sofie och barnen upp det varvades med både lek inne och ute!
Igår åkte vi först och storhandlade på dagen och på eftermiddagen kom Wöhrmans upp och åt middag med oss!
Så en underbar helg hade vi! ❤

Imorse var det bara att kliva upp tidigt då jag skulle lämna in bilen på lack för skadorna på bakskärmen och har fått lånat svärmors bil så vi inte är helt utan här uppe om något skulle hända, guld värt! Sen har vi varit ute i fin vädret 2 svängar idag och Norton har fått provat lite gröt och det var inga större miner där så nu tänkte vi börja ge lite varje dag och sedan introducera lite mat och hoppas han kan hålla sig lite mättare och inte äta så ofta mellan 1,5 - 2 timmar mellan varje flaska även nattetid är inte så jävla kul 😅

Så var snart måndagen förbi, väntar på att klockan ska bli 21 så bonusfamiljen börjar på 1an sen är det godnatt! 


Kommentera inlägget här: