familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Fullt hus!

Kategori: Allmänt

Imorse åkte jag och Norton ner till Sundsvall tidigt då jag hade tid hos bm för att sätta in spiralen.

Sen åkte vi och handlade innan jag hämtade upp tvilling pojkarna som ska stanna tills på fredag! 
Så efter middagen idag skjutsade pappa hem Noomi, så det var verkligen fullt hus idag med 4 ungar och 1 bäbis 😁 
Svettigt värre och man skulle behöva fler armar! Men härligt också! 😍

Tindra har kommit in i någon period nu med ett väldigt humör, så hon är billig ibland... ska försöka få henne att sova imorgon på dagen och hålla i det sen och se om det hjälper, då hon är morgonpigg och kliver gärna upp vid 6 och lägger sig mellan 19-20. Man har ju inte direkt längsta stubinen med dålig sömn varje natt i över 4 månader, visst vi hjälps ju åt på nätterna med mat varran timme är ofta ändå och innan vi kliver upp imorgon så här han förmodligen ätit 4 flaskor!

Men över Tindras temperament just nu är jag glad att det inte går ut över Noppe utan hon är väldigt mån och rädd om honom och ingen avundsjuka utan hon är verkligen en jättefin storasyster!

Pappa tog med sig flickorna förut idag och åkte buss in till Härnösand för lunch och sen hem igen och det tyckte dom var jättekul och lite traktor har även körts idag och utelek!

Svängde både förbi tomten idag och det går verkligen framåt, hämtade även upp tapet kartorna idag så nu är alla tapeter valda till huset! 
Om cirka 3 veckor kommer huset och om 9 veckor får vi flytta in! Längtar så sjukt mycket! 😊

Morgondagen lär spenderas mycket ute om vädret tillåter!
Tog även en promenad igår den första på länge då benen fortfarande inte är riktigt bra, har en knöl kvar på vänster ben och en nere vid fotknölen på höger så rör jag mig för mycket under dagen så kommer det onda på kvällen, men det går åt rätt håll iallafall! 

Nu tänkte jag göra som resten av gänget, sova Lite! 


Kommentera inlägget här: