familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Semesterns sista dagar

Kategori: Allmänt

Igår gjorde vi inte så mycket, på eftermiddagen åkte jag iväg på travfest med jobbet god mat och vatten och ha lite roligt åt alla onyktra kollegor!
Medans så åkte dom andra på kräftskiva hos Tindras farfar och Anna.

Tindra fick även inviga duschen igår i nya badrummet med att bada baljan där, vi väntar på dom beställda dusch väggarna som borde komma i början på september! Men toan kan vi iallafall använda nu, även Tindra kan använda sin barntoa, ja en barntoa har hon fått tycker den är hur frän son helst och praktisk nu när vi försöker få henne blöjfri i hennes takt och även hon tycker det är roligt för nu når hon ju spolknappen! 😁

Idag stod storhandling på schemat och lager157 för att handla matchande jackor till mig och mini!
Sen middag och veckans höjdpunkt av lördags godis.

Jag har anmält Tindra till dans på söndagar nu i höst så hon och Wilma ska gå på det imorgon för första gången och hoppas dom kommer tycka om det!
Så det är bäst att göra som resten av familjen, bara han i magen slutar med kullerbyttor och också vill sova!

Snart är det måndag och semestern är över för denna sommar och det ser jag inte riktigt fram emot då det gått så fort!
Hejdå sommar och hej höst!

Kommentera inlägget här: