familjedin.blogg.se

Hej! HĂ€r an ni lĂ€sa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man ocksĂ„. Jobbar till vardags (mer Ă€n vardag) som mĂ„lare i byggbranschen dĂ„ sĂ„klart. Kommer skriva om vĂ„r vardag, men Ă€ven skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy đŸ˜đŸ„°

💖

Kategori: AllmÀnt

Helgen som var hade vi en liten gullig övernattare, Eline fina unge hon Ă€r sĂ„ snĂ€ll och tar sĂ„ vĂ€l hand om Tindra och vill mer Ă€n gĂ€rna hjĂ€lpa till med allt 💜
PĂ„ lördagen Ă„kte vi till bsk för att syskonbarnen skulle Ă„ka skidtĂ€vling och det gick jĂ€ttebra för dom medans vi andra var hejarklack! EfterĂ„t sĂ„ Ă„kte vi och lĂ€mnade av Tindra hos hennes moster, Jimmy och kusinerna, för att vi skulle Ă„ka upp till kramfors pĂ„ Ks arbetskamrats 40 Ă„rs fest och det hade gĂ„tt jĂ€ttebra och tror dom hade hur mysigt som helst för henne att sova hos dom 😃
Sen var den helgen slut pÄ tok för fort! 
I veckan har vardagen flyttit pÄ för mig pÄ jobbet och det gÄr bra för lillhjÀrtat pÄ dagis hon Àter, sover och leker och Àr helt slut nÀr vi kommer hem men hon Àr vÀldigt ledsen pÄ morgonen nÀr vi lÀmnar henne men det Àr klart nu nÀr det blir tidiga mornar och allt Àr ju fortfarande sÄ nytt för henne men som det skÀr i hjÀrtat och speciellt första morgonen hon blev ledsen gjorde det sÄ ont men vet ju att jag hinner knappt ut till bilen sÄ Àr hon lugn men som en dagisfröken sa till oss "hon gör det ju för att hon Àlskar er" mycket bra sagt tycker jag! 
Sedan har det inte hĂ€nt sĂ„ mycket! đŸ‘Ș 💕
 
 
 
Kommentera inlÀgget hÀr: