familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Noppe 1 år!

Kategori: Allmänt

Igår var det Noppes första födelsedag klockan 10.37 💙

Efter jobbet och middag så fick han en hög med presenter och det bästa var det glittriga papperet och galgarna på ett par pyjamaser 😂

I lördags var det dags för Elines 8 års kalas och hon tyckte att hennes kalas vart helt perfekt, är så glad att jag får vara nära och närvarande med mina syskonbarn och barnens kusiner!

Sen i söndags kom äntligen familjen Isokivis på middag och lek 😍

Idag var det Lucia och Tindra var tärna på dagis imorse, men dom höll det bara för barnen iår.

På jobbet var det dags för den årliga jul lunchen och där bjöds det på luciatåg av Medelpads Lucia.

Men dagen idag går till dåliga listan, imorse hade handbromsen frusit fast på firma bilen, våran bil fick en liten skada när pappa lånade den och jag råkade göra en stor reva i bänkskivan... 

Men snart är det kväll och imorgon är en ny dag!


Kommentera inlägget här: