familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Lilllördag

Kategori:

Kryssningen var riktigt kul förutom en incident, sömn blev det inte mycket av man kan säga att vi höll igång i alla dom 36 timmar vi var borta men minne för livet och lite nya vänner är alltid kul! Definitivt inte sista gången! 😀 
När jag väl kom hem med all packning och alla souvenirer kunde jag få pussa mitt sovande lilla mirakel men inte träffas förrän söndag morgon och det är det bästa som finns, bamsekram och pussar, älskade lilla charmtroll 😊

Sen bråkar tänderna med mini så söndagen gjorde vi inte mycket mer än återhämtning och storhandla.
Sen var det dags för ännu en ny arbetsvecka och imorgon är det redan torsdag, förstår inte vart veckorna tar vägen, for iväg för att träna ikväll iallafall efter ett litet uppehåll som det lätt blir emellanåt men ingen större skada, fick ju verkligen träna skrattgroparna och magmusklerna under resan! 😀

Längtar så tills på fredag då kommer älskade Julia och Totte upp från Edsbyn! 

Hade inte så mycket mer för tillfället lite bilder som kommer nedan! 💜

Hon fick nog ett mycket viktigt samtal 😂

Alla presenter vart en hit, men dessa blev favoriter tror jag !

Hemgång !

Frukost !

Häftigaste bussen med u-soffa

Påhittiga Jennie 💜

Kommentera inlägget här: