familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Snart börjar allvaret...

Kategori: Allmänt

Vi hade en jättebra påsk, men en massa släkt/familje och vänner besök och utflykter. Premiärbadet gick jättebra det gillades nog lite skeptisk till en början men sen så, trött blev hon när vi skulle duscha och klä på oss :-P sen sov hon 3 timmar i sträck! Sen har lilla fröken svårt att koppla av och sova när vi är borta men det är klart när det är så mycket nya intryck, blir lite frustrerande ibland eftersom man vet att hon är så trött men då är det ju bara att fara för i bilen där kan vi sova.
Den här sista veckan på min mammaledighet tills augusti har vi inte gjort så mycket trodde jag hade en förkylning på gång, men det är nog bara den här jävla pollenallergin!! Blir så trött och inte kommer det bli bättre förrän till hösten... Men men, va in på jobbet igår och hämtade mina arbetskläder så nu börjar det falla på plats att jag ska börja jobba hela sommaren men augusti ska vi ju vara hemma tillsammans hela familjen som jag längtar redan, då blir det en roadtrip ner till karlstad till Ks syster och hennes sambo sen Göteborg och självklart ullared! Sen blir det Edsbyn också! <3 
Sen är det bara 5 veckor kvar tills vi ska gifta oss och Tindra ska döpas och det mesta känns klart uppe i huvudet, väntar bara på klänningen som är i en låda på väg så då kan min mamma börja sy Ts dopklänning :-) 
Ne snart vaknar nog mini så vi kan börja göra oss iordning för att åka in till Sofie och Wilma för en promenad i soliga fredagsvädret!
Sen imorgon kommer min kära barndomsvän upp från Edsbyn som vi längtar!! <3 
 
Kommentera inlägget här: