familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Lill lördag

Kategori: Allmänt

Helgen bestod av kalas och middagar med vänner x2!

Så härlig helg med saknade vänner! ❤
Tog ju även ledigt i fredags då jag hade lite jobb och ett stort jobb drog igång i måndags, måla om i trapphus...
Det är lite spännande då det är många som passerar dagligen, men det kommer bli snyggt!
Problemet är att jag skulle varit minst 2 meter lång 😅

Min hesa röst hänger sig fortfarande kvar, 1 vecka precis... 

Idag åkte Tindra till morfarn som hon har saknat honom, så efter middagen kom mormorn och var med Noppe så åkte vi på dejt till Ica maxi och storhandla romantiskt va!? 😂

På fredag är det dags för påfyllning av fransarna igen och det behövs verkligen kan man säga!

Nu är det dags att borsta tänderna och få lite skönhetssömn 😊


Kommentera inlägget här: