familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Halloweenfest och spontanare!

Kategori: Allmänt

I fredags kom Noomi och min syster hit på halloween disco för barnen då deras stora barn skulle på disco på skolan.

Tjejerna hade så roligt och Noppe fick vara med på ett hörn han med 😊


I lördags tog vi en picknick nere vid fagga med en promenad, vi bor så fint! 

Men Tindra ville inte gå hem så ett litet utbrott sen gav hon upp och fick sitta i cykelvagnen! 
Sen åkte jag till Thess på en spontan utgång och trevligt var det! 


I söndags mådde jag faktiskt väldigt bra, lite trött bara men jag och T åt chips och kolla på Gimore innan det var dags för skridsko skola med kusin Noomi.

Blev riktigt imponerad över dom men Tindra har ju inte åkt på 2 år då vi hade flytt kaos förra vintern, men hon kämpade sig igenom hela passet så nu tänkte vi fortsätta med det varje söndag 😁

Sen var det dags för arbetsvecka igen och snart är det första trapphuset klart och riktigt fint blir det! 

Sen sov Tindra hos farmorn från igår tills idag och igår kom mormorn och var med Noppe så vi kunde åka på storhandlings dejt igen 😅


Knäppte även jättefina bilder i lördags nere vid fagga på barnen som kommer här 💜💙


Kommentera inlägget här: