familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Finbesök!

Kategori: Allmänt

I måndags åkte vi ut till min mormor och morfar i Söråker med min lillebror och syster med familj, alltid lika mysigt Vi fikade, kikade i gamla fotoalbum och barnen lekte rövare 😊 

I tisdags var det bara storhandling som stod på schemat så jag och Tindra roade oss med det.

Igår var det dags för påfyllning av fransarna igen och det blev så bra! 
Dock byter man nu ut till vinterfransar istället för sommar fransar (som djurpäls) hade ingen aning om det innan! 

Idag hade pappan tid hos sjukgymnasten då han har problem med ett knä, så han släppte av Noppe hos mig och efter en stund så blev han så trött så la han i vagnen och gick en sväng ute sen kunde jag fortsätta jobba och han sov så sött i vagnen medans! 

Idag har Tindra varit med kusin Noomi hos morfar ❤

Innan jag åkte hem så for jag och köpte lite mer julklappar/presenter så snart är vi klar då jag startade tidigt iår.

Vi for på Ikea igår med och köpte ett slagbord som man kan fälla ihop till ett avställningsbord, då det kommer behövas både på kalasen och julafton 🎅 

Nu ska vi fortsätta se på bytt är bytt! 


Kommentera inlägget här: