familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

En god gärning!

Kategori: Allmänt

Efter att vi intagit lunchen sopade jag fram bilen och vi begav oss först på Ikea till Tindras förtjusning hon hade ju hoppats att få leka i bollhavet men det är ju under renovering så lite ledsen blev hon men vi tittade och jag förklarade varför och hon förstog! 

Så hon fick sitta i kundvagnen och mysa med lillebror istället, lilla extra mamman! 
Hon hjälper mer än gärna till och är jag inte i rummet och han blir ledsen eller tappar tutten är hon snabbt där och hjälper honom, älskade ungar! 
Eller som idag när han låg och sprattla i soffan kommer hon smygandes och lägger sig bredvid honom och myser då gör hjärtat frivolter!

Efter ikea gick vi in på bc och handlade lite inför dopet och dop kläder till T, måste gå igenom garderoben för oss andra och se vad jag hittar! Och byta band på Tindras dopklänning till ett turkost tänkte jag då hon hade lila 💜💙

Sen var klockan mycket och det var dags att åka hem och äta middag efter den lastade K släpvagnen och for med ett lass till vårt magasin!
Sen nu tänkte jag försöka packa något varje kväll/dag och börja köra grejer till både pappa och där vi ska förvara då stressen verkligen kryper på och även dopet men jag ville ju så gärna ha i samma kyrka som Tindra är döpt och vi gifte oss!

Sen gjorde vi en god gärning inne på birsta city, när vi kliver ur hissen åå övre plan ligger det ett bankomatkort på golvet så vi åker ner och lämnar in den i kundtjänst och hoppas att ägaren fick tillbaka det, sökte på hitta.se utan vidare resultat, men det var ju fortfarande en god gärning! 

Nä nu behöver mina blå få vila lite, och barnen har verkligen fått mina stora blåa ögon 😊😍


Kommentera inlägget här: