familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Livet rullar på!

Kategori: Allmänt

Längesen sist, tänkte börja med att skriva om förra helgen då Eline och Noomi skulle sova hos oss.

Jag plockade upp E lite tidigare så hon fick följa med mig och storhandla så hon fick lite egen tid med mig och det uppskattades nog av henne, hon fick 1 rosa lypsyl då hon var så duktig och ni kan ju gissa vad största delen handlade om även för dom andra små tjejerna 😅
Dom lekte så fint och övernattningen gick galant, förutom att vi har morgonpigga barn så dom fick nog en chock över att kliva upp 6.20 så Noomi tog en liten stödvila på mig i soffan innan lunch 😍


Sen rullade veckan på, lagomt med jobb!

Är väl inte riktigt inne i rutinerna att måsta kliva upp och åka iväg, jag kommer aldrig bli en morgonpigg människa!
Dock började jobbet lite i kaos...

Sen har Tindra varit hos farmorn i stugan i 2 dagar och som dom saknat varandra!

Den här helgen har flugit iväg, i fredags var pappan i huset på galej och igår var han inte människa på hela dan, det satt även kvar tills idag men efter en tur upp till Norra berget för att möta upp Emma, Algot och Tuva gjorde nog gött.
Och så mysigt att få träffa dom och umgås idag ❤
Igår efter lunchen åkte jag och barnen ut till min mormor & morfar för fika och lek, saknar dom så mycket och vi måste träffa dom oftare, finaste momma och morfar ❤

Idag har Tindra varit iväg med mockan, Eline och Noomi på Pippi teater och det var en succé och dom hade suttit fint under hela föreställningen! 
Medans dom var iväg kom mormorn hit och åt middag med oss innan vi åkte iväg en sväng till Ikea och köpte inredning till min garderob så det fixades och organiserades!
Nu tänkte jag se på lite gilmore innan jag gör kväll 😊


I början på veckan i stormvädret kom ett gruslass vi beställt så nu är det fint utanför ytterdörren ända till huskanten mot vägen! 

Nu fattas det bara 2/3 delar och lite matjord som är beställt! 


Kommentera inlägget här: