familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Långhelg!

Kategori: Allmänt

Tog ledigt i fredags så K kunde jobba på garaget hela dagen, även igår med så nu ligger alla tegelpannor där! 

Han är en riktig handyman!

Igår åkte vi in till dragon house och mötte upp Tomas också, åt god buffé tills magen verkligen var proppfull!
När vi ätit upp frågar jag Tindra om vad som var godast och hennes svar fick mig att skratta rakt ut "Men mamma, det som ligger i magen" 😂

Imorse for K och T iväg för friåkning i ishallen och det går framåt för lilla mini 💜
Efter åkningen så släppte vi av T hos mormorn medans vi åkte ut på Ikea för att köpa en tidig present och montera den i hennes rum, en stor tjejs säng!
Åh så glad hon blev och så tacksam som hon är "åh tack så mycket mamma och pappa" 😍
Sen var det dags för skridsko skola efter middagen och hon var så duktig, Noppe han var mest missnöjd idag...
2 tänder till har spruckit igenom så nu äger han 8 stycken 🙈

Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar sen blir det inte mycket mer gjort idag! 👨‍👩‍👧‍👦 


Igår hade vi besök av Noomi några timmar och dessa tjejer, kusiner och bästa vänner 😍



Kommentera inlägget här: