familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Hejdå Norrstigen 6!

Kategori: Allmänt

Idag skrevs det papper, vi fick pengar och dom nya ägarna fick sina nycklar till sitt nya hem och vårat gamla! 

Mot nya äventyr kan man lugnt säga, imorgon har vi möte på kommunen med alls inblandade så och under vecka 24 här vi inflyttning om allt går vägen men det tror jag, så knappt 11 veckor kvar och dom lär nog gå rätt så fort skulle jag tro.

Idag var även Tindras sista dag på hennes förskola och vi kommer sakna den, vi har varit så nöjd så vi köpte med oss blommor och jag knåpade ihop ett litet brev och det var verkligen uppskattat!!

Så hela dagen gick bra, trots att det är klart det känns när vi bott där i 4 år och mycket har hänt och mycket fina minnen men dom finns ju kvar ❤
Innan lämningen imorse åkte vi dit och Tindra fick säga hejdå till hennes rum och att hon skulle göra släng pussar chockade mig och hur hon hanterar allt men det beror väl mycket på hur vi har lagt upp det hela och att hon fått varit delaktig i allt och fått hängt med och hon förstår mer än vad man tänker ibland! 
Älskade unge så stolt vi är över dig! 

I väntan på att vi skulle hämta Tindra så sprang jag in på Lindex och fyndade på rean, mest tills dopet nästa vecka då vi ska lämna in passaten på lack och åtgärda dom fina parkeringar skadorna, men vi svängde förbi svärmor och gulliga hon då erbjöd sig att låna ut sin bil så vi inte är helt utan här uppe då hon kan låna Håkans då hon jobbar! 😍

Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar och sedan gör jag nog som barnen och slår igen ögonen 😊 

Kommentera inlägget här: