familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Jag kan inte vara ensam!

Kategori: Allmänt

Jag kan inte vara ensam med att ha konstiga saker för mig som att jag plockar in i diskmaskinen på ett visst sätt och har K varit snäll och ställt in så måste jag "möblera" om, måste ha likadan gaffel och kniv, torktumlar inte handdukar för dom blir inte sträv då, har fruktansvärd bacill skräck, måste ha full koll på vart saker och ting är, måste matcha kläder,  packar matvaror på samma vis varje gång jag storhandlar och skriver handlingslistan efter hur affären har sitt utbud, ja listan kan göras lång men det måste ju vara någonform av kontroll behov måste lära mig att bara låta saker vara och leva lite istället kanske ett försenat nyårslöfte!?


Inatt är det sova natt för mig men natten som var så sov Norton mellan 23.15 - 03.30 så 4 timmar i sträck sen åt han bara sin flaska och somnade 2 timmar till och sedan ytterligare 2.5 till och vi var ju på BVC igår på besiktning och hon blev godkänd och jag tog upp det här med hemska magknip er och hon sa att vi skulle börja med sempers magdroppar också så nu hoppas vi på det! 
Även naveln såg bättre ut den har inte riktigt läkt...
Sen ser det ut som tänderna nere i under käken syns lite, lägger upp en bild längst ner lite suddig men ändå...

Idag mötte jag upp pappa/morfar då Tindra och kusin Noomi ska sova där tills på fredag åh så glada dom blev! 

Hon är även blöjfri på dagarna och det går bra någon olycka men 4 stycken sen i torsdags är över förväntan! Hon blev väldigt stor nu helt plötsligt! 💜

Imorse hade hon inte bråttom till fsk utan det var viktigare att mysa med en sovande lillebror, omtänksamma och kloka unge! 50% minime och 50% av världens bästa man och pappa! 💜

Det var allt för idag! Godnatt! 


Kommentera inlägget här: