familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Tindras kommentarer!

Kategori: Allmänt

Skulle behöva ha kameror igång som ett big brother för att föreviga alla Tindras kommentarer!
I tisdags kväll nämner jag till Tindra att jag tar en dusch imorgon istället för ikväll, och det gott folk kom hon ihåg igår morse så innan hon åkte till fsk då vi ska pussas hejdå tar hon upp pekfingret och säger åt mig: "var försiktig när du ska duscha sen mamma" jag blev stum som så många gånger förr! Älskade omtänksamma du!

Sen när vi sitter vid matbordet och hon ätit upp all mat säger jag åt henne:
J: vad duktig du är som åt upp all mat lilla gumman!
T: ja jag vet mamma!
Någon minut senare, då jag ätit upp.
T: vad duktig du är mamma gumman som åt upp all mat! 😅

Så mycket kärlek och glädje hon sprider gör mig rik och lycklig!
Nu fattas bara lillebror, som fick sig en godnatt puss genom magen och ett "jag älskar dig lillebror" (fick nypa mig i armen) hon är så kärleksfull mot honom redan nu ❤

Ja än har det ju inte kommit någon bäbis, 11 dagar kvar tills "datumet" så vi får se.
Det börjar ändå bli lite nervöst nu att det kan ske i princip när som helst, så jag håller mig mest hemma nu och inomhus.

Men imorgon om inget händer får vi besök av wöhrmans efter middagen och sen ska jag iväg en sväng med jobbet på fresks som bjuder på lite galej imorgon, blir nog inte långvarig skulle jag tro men trevligt att träffa folk!

Så en liten update!

Kommentera inlägget här: