familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Tindran ❤

Kategori: Allmänt

Den här veckan har gått segt, har sovit fruktansvärt dåligt och haft noll energi! Bakade dock lussekatter och vi har haft en till visning och där går det ju lite segt på den fronten men det gäller ju att ha lite is i magen och avvakta!

Har haft mycket förvärkar den här veckan, värst var igår! Och Tindra min älskade lilla solstråle förstog att jag inte mådde bra så pussar och kramas gör hon och med magen också, sen kom hon efter ett tag och fråga om jag inte ville ha lite mera vatten, mamma hjärtat smälte 😍

Imorgon tänkte jag att vi ska hämta alla julsaker i gårdshuset och börja pynta lite och sedan kan jag ju fortsätta under veckan så vi hinner klart till nästa helg!
Kan ju även hoppas att lillebror vill titta ut under veckan, dock inte på tisdag då har vi besiktning på kåken... men annars får han komma när han behagar, helst nu på en gång eller redan igår! Närå så länge han växer och mår bra, men fixerad är han iallafall!

Skrev ett litet hyllningsinlägg till min kära man här om dagen på andra sociala medier och tyckte jag fick till det så bra så här kommer det också!
Här är han som jag har lyckan att få ha som far till våra barn. Han är en av alla dom som borde få ha farsdag varje dag. För varje dag gör han något som har stor betydelse i vårat liv, litet som stort. Han är en förebild för våra barn men även för mig! Han är min absoluta trygghet! Som jag längtar till att få klämma ur mig en till liten kopia av oss och få se dig stolt som en tupp igen! Vi älskar dig världens bästa pappa!
Sen vill jag ju även skriva ett par rader om min egen pappa, det finns ju en sak som är bättre än att ha dig som pappa det är att mina barn får ha världens bästa morfar! ❤ #familjedin #norrstigen6 @kristoffer_edin

Kommentera inlägget här: