familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Höstblåsor?

Kategori: Allmänt

Tindra har ju haft lite feber till och från i helgen men varit pigg annars, ingen förkylning eller så. Men sen imorse upptäckte vi små utslag på hakan nedanför underläppen och jag tänkte att det är ju för att hon har nappen (har fått det förr, fick även byta sort) men ser mot eftermiddagen att det ser lite annorlunda ut och kollar på 1177 och inser då att hon förmodligen åkt på höstblåsor!? Det skulle ju gå över av sig själv så vi får hoppas på det, men inte hon lär ju haft det i ett par dagar uppe i gommen då dom så gott som är borta där, älskade gullungen men det är ju inte lätt när hon inte säger så mycket heller!
Som idag har hon pratat så mycket att vi nästan får skavsår i öronen men det är ju så fruktansvärt roligt och sen så många tack så mycket och vad snällt som vi fått idag är ofantligt många! 😊

Känns ju lite konstigt att Kristoffer måste vabba när jag ändå är hemma, men sån är ju lagen då man är sjukskriven sen så som jag mår just nu skulle jag nog inte orkat en hel dag trots att hon är så lättsam men har ingen energi alls och är konstant trött och mitt bäcken är i 1000 bitar så det pusslet kommer ta tid att läka. Men jag åkte faktiskt på dollar en sväng och handla lite julsaker då vi pyntade igår och sedan for jag på kaffe på jobbet.
Det var min ansträngning idag...

Imorgon går vi in i vecka 39, precis den här tiden i graviditeten med Tindra inatt för att vara petig så startade det lite lätt med henne och sen 14.06 är hon född. Så nu får vi se hur länge lillebror blir kvar!?

Nu ska jag försöka få lillebror att sluta boxas, se lite av filmen och försöka sova som resten av mina älskade ❤

Kommentera inlägget här: