familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Sommarlovet är över...

Kategori: Allmänt

Usch vad tidigt vi fick göra morgon idag, men mini har nog sett fram emot dagis och alla kompisar så hon bara gick rakt in idag! Kändes tråkigare för mig som måste vara hemma ensam... men nu är det ju bara cirka 3 månader kvar! Så snart är denna graviditet ett minne blott och vi har äntligen en liten prins 😊

Igår gick dansen jättebra och både Tindra och Wilma hade jättekul så det ska vi fortsätta med denna höst!
Efter lunch och vila åkte vi ut till min älskade mormor och morfar på fika!
Sen firade vi sista dagen på sommarlovet med att köpa med oss Kina mat från Ming palace, så gott!
Och Tindra älskar verkligen räkchips hon åt över halva påsen själv 😅

Så nu är denna sommar officiellt över, hösten är här!

Kommentera inlägget här: