familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Mindre bra dag!

Kategori: Allmänt

Fick besök på förmiddagen av Sofie och deras lilla prins Harry på 8 dagar, behövde verkligen få denna pratstund med henne nu bara vi! 😍

Sedan smög det sig på, smärtan så jag bara önskade att denna graviditet var över idag! Så en av dom sämre dagarna att jag inte ens orkade ta mig ur soffan för att börja med middagen men såna dagar som denna är jag så otroligt tacksam för min älskade man som styr upp allt då! Så efter jobb/dagis så kommer Tindra in till mig och vill kramas och frågade "mamma har du ont i magen?" Jaaa svarade jag lite skamsen varpå hon säger " men det gör ingenting, du kan vila en stund till och vara med mig sen, okej!?" Sedan får jag en puss och en kram och sedan går hon och leker! Alltså jag är så glad och tacksam över att få vara mamma till dig min kloka älskade lilla Tindra ❤❤❤

Så ikväll har det inte blivit mycket gjort, utan hoppas på en bättre dag imorgon!

Kommentera inlägget här: