familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Tvättstugan

Kategori:

Nu är det mesta klart med tvättstugan bara lite rörmokeri som ska göras för att kunna koppla in tvättmaskinen och sen torktumlaren som ska in och sedan någon slags förvaring som ska upp på väggen och all inredning men är så nöjd med den speciellt golvet! Kan lägga upp bilder i nästa inlägg! 
Annars rullar det mesta på, detta ekkorhjul blir så less ibland skulle vilja vara ledig mer men snart är det ju jul så får väl vänta tills dess iår blir det långledigt! 😊 

Mini hon växer så det knakar och har blivit så duktig på att prata, härma och säga namn endel namn helt klockrent och jag blir lika paff varje gång, älskade gullungen ❤ 
Sen snart en månad sedan efter att hon hoppade ur resesängen när vi var uppe hos min släkt i Härnösand har hon haft svårt att somna själv så vi får ligga kvar i sängen tills hon somnat, vilket vi inte behövde förut då hon drack välling i vår säng sen la man ner henne i sin säng och hon somnade själv, men det är väl en fas som går över som dom andra ☺

Jobbet rullar på och jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv, dock kan jag känna mig riktigt less ibland men så är det väl med alla jobb!?

Nä nu ska jag gå upp och titta om min man somnade med vårt charmtroll och sedan bygga ihop en jävla Ikea förvaringshylla till tvättstugan! 

Lillhjärtat vill hjälpa till 😂

Kommentera inlägget här: