familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Ekorrhjulet

Kategori:

Det känns som om ekorrhjulet börja snurra jämt nu och att vi kommit in i vardagen. Hinner även med det mesta kan jag tycka, förut hade jag ju hela dagarna på mig att göra hushållssysslor mot för några timmar varje kväll men det funkar, hinner även träna så tummen upp för mig och en klapp på axeln! 😀 
Hur går det för lillhjärtat på dagis då? Jodå, det går mycket bättre nu, hon grinade mycket på morgonen första tiden och sedan har hon ju sina ledsna dagar och ett tjurigare humör har börjat visats men på dagis tycker personalen att hon är så snäll och rolig och det är huvudsaken att hon trivs och kan vara sig själv 💜
Och på jobbet trivs jag fortfarande och är rätt nöjd med hur långt jag kommit eller faktiskt riktigt stolt över mig själv att jag är där jag är idag, för jag har fått jobbat hårt och gör fortfarande men att ingen kan slå mig på fingrarna har nog kommit fram 😃

Två helger i rad nu har vi tagit det ganska lugnt och det har varit behövligt! Så batterierna kan laddas, i helgen besökte vi himlabadet, har rensat en massa hemma och varit några svängar på Ikea och förnyat hemmet lite och Tindra fick sig nya fondväggar i hennes rum med ugglor och träd på bild kommer längre ner, mörkrött innan och ljus efteråt! 
Har väldigt mycket energi emellanåt och det är förmodligen för att jag mår så bra och är fruktansvärt lycklig, har världens bästa man vid min sida som vi tillsammans har världens underbaraste lilla dotter och sedan underbara släkten och sist men inte minst dessa underbara vänner som står mig otroligt nära! 




Kommentera inlägget här: