familjedin.blogg.se

Hej! Här an ni läsa om mitt liv med inslag om mina 2 barn Tindra född 2013 och Norton född 2016, men förmodligen lite om min man också. Jobbar till vardags (mer än vardag) som målare i byggbranschen då såklart. Kommer skriva om vår vardag, men även skriva om saker jag upplevt och drabbats av. Enjoy 😁🥰

Brudkryssning!

Kategori:

I lördags åkte vi först och grattade min minsta kusin Signe på hennes 1 års kalas lite sent då lillan var dundersjuk när hon fyllde år. 
Sedan på eftermiddagen så åkte lillhjärtat till mamma /mormor medans vi föräldrar hade en liten hemmafest och det var trevligt! På söndag gjorde vi inte mycket, lekte och myste och försökte ladda upp batteriet för att sparka igång ännu en arbetsvecka.
Veckan har gått bra hittills och personalen på dagis är lite imponerad över lillhjärtat att hon hänger med och är så otroligt glad, vilket för det första känns väldigt tryggt eftersom då måste hon trivas och känna sig trygg! 
Är så stolt över att få vara just din mamma och denna glädje du utstrålar gör mig knäsvag och så jävla varm i hela kroppen, vi fick ju världens bästa dotter vilket måste betyda att vi är världens bästa föräldrar vad jag skröt nu kände jag men det måste man få göra ibland! 

Detta charmtroll fick en personal på hm att förmodligen lycklig hela veckan ut, hon jagade henne mellan klädställningarna och skrattade högt så förmodligen hela butiken inte kunde hålla sig för skratt!
Samma sak igår när vi var på affären en snabbis och K står en bit bort i butiken och jag kommer på att vi glömde en sak och vi vänder för att hämta det så halvvägs stannar hon och börjar vifta på armarna mot K och pratar på sitt eget sätt och försöker förmodligen berätta vart vi går, skrattade så nästan tårarna sprutade och även en äldre kvinna som jobbade där och dom som både såg och hörde 😂

Imorgon är sista jobbdagen denna vecka för på fredag åker jag, Mikkah, Marielle, Linda och Jennie på en brudkryssning vilket ska bli väldigt roligt, är mycket taggad! Kommer ju självklart sakna min älskade dotter och man men det förstås nog! 😙 💜

💕


Lilla pyret spanar in "nya" stövlarna 🙌

Kommentera inlägget här: